Regulamin Serwisu
- 1. Poniższy regulamin określa zasady dokonywania napraw serwisowych przez pracownika serwisu.
- 2. Firma M-coM zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu
bez konieczności informowania Klientów o zmianie regulaminu. Aktualny
regulamin znajduje się na stronie internetowej
www.m-com-bydgoszcz.pl. - 3. Powierzając sprzęt do naprawy osoba zgłaszająca oświadcza że jest właścicielem sprzętu lub
działa w jego imieniu. - 4. Powierzając sprzęt do naprawy osoba zgłaszająca oświadcza że sprzęt jest wolny od wad prawnych.
- 5. Zamówienie usługi serwisowej (serwis u klienta) odbywa się poprzez
wysłanie wiadomości drogą
- elektroniczną - wypełnienie odpowiedniego formularza na stronie, drogą telefoniczną lub osobiście.
- 6. Sprzęt komputerowy wydawany jest tylko za zwrotem odcinka dla klienta.
- 7. Serwis nie bierze odpowiedzialności za dane znajdujące się na dyskach twardych klienta.
- 8. Zgodnie z Art.551 Kodeksu Cywilnego w sytuacji nie odebrania sprzętu przez klienta
w terminie 30 dni
od daty realizacji usługi serwis będzie naliczał koszty magazynowania w wysokości 1% wartości naprawy
za każdy dzień zwłoki. - 9. Serwis diagnozuje i naprawia komputery pod kontem usterek zgłoszonych przez klienta.
- 10. W przypadku wykrycia dodatkowych usterek koszt naprawy może ulec zmianie o czym klient zostanie
- niezwłocznie poinformowany.
- 11. Czas realizacji usługi ustalony jest na podstawie indywidualnej umowy z klientem.
- 12. Gwarancja na wykonaną usługę jak i na wymienione czynności wynosi 6 miesięcy od daty odbioru sprzętu z serwisu (nie dotyczy instalacji systemów operacyjnych, programów użytkowych oraz komputerów które zostały zalane).
- 13. Na nowo zakupione części okres gwarancji jest określany przez producenta danej części.
- 14. Części lub podzespoły wymontowane podczas naprawy przechodzą na własność serwisu i są utylizowane.
- 15. W przypadku braku możliwości usunięcia usterki klient nie ponosi kosztów związanych z naprawą
- komputera.
- 16. Klient odbierając komputer akceptuje jego stan wizualny i techniczny.
- 17. Koszt diagnozy komputera wynosi 50 zł brutto. W przypadku zgody na naprawę klient nie ponosi kosztów diagnozy komputera.
- 18. Wadliwie działający sprzęt w wyniku instalacji własnej oprogramowania dokonanej przez klienta, nie podlega reklamacji na wykonane usługi.
- 19. Komputery, które uległy uszkodzeniu ze strony instalacji zasilającej lub wyładowań atmosferycznych otrzymują gwarancje wynoszącą 3 miesiące od daty odbioru sprzętu.
- 20. Komputery które uległy zalaniu otrzymują gwarancję 1 miesiąc na wykonaną usługę.
- 21. Firma M-coM zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy danych osobowych oraz sposobów ich zabezpieczenia, do których będzie miała dostęp w związku z wykonaniem usługi serwisowej.
- 22. Klient oświadcza, że zapoznał się z regulaminem świadczenia usług przez firmę M-coM.
Gwarancja
- 1. Wszystkie usługi serwisowe objęte są gwarancją. Gwarancja na wykonaną usługę jak i na wymienione
- czynności wynosi 12 miesięcy od daty odbioru sprzętu (nie dotyczy
instalacji systemów operacyjnych,
- programów użytkowych oraz komputerów które zostały zalane).
- 2. Na nowo zakupione części okres gwarancji jest określany przez producenta danej części i wynosi
on od 12 do 36 miesięcy. - 3. Wszelkie zgłoszenia dotyczące gwarancji, lub reklamacji należy zgłaszać do siedziby firmy
- lub telefonicznie.
- 4. Warunkiem skorzystania z procedury gwarancyjnej jest dostarczenie
wraz z uszkodzonym sprzętem
- wymaganych dokumentów: dowodu zakupu, kartę
gwarancyjną (jeżeli została
oryginalnie dołączona
- do sprzętu).
- 5. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności przewidzianych w
instrukcji obsługi lub instalacji,
- do wykonania których zobowiązany jest
Użytkownik we własnym zakresie i na własny
koszt,
w szczególności konserwacji urządzenia czy re-instalacji systemu operacyjnego. - 6. Gwarancji nie podlegają elementy ulegające naturalnemu zużyciu tj. baterie, tonery, bębny, tusze.
- 7. Gwarancje producenta obejmują usterki sprzętu spowodowane
wadliwymi częściami lub defektami
- produkcyjnymi i nie stosuje się do materiałów eksploatacyjnych lub innego wyposażenia dodatkowego.
- Gwarancją nie są objęte:
-
– Uszkodzenia mechaniczne, chemiczne, termiczne lub celowe uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady.
– Uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania, - przechowywania transportu czy
konserwacji sprzętu, a także stosowanie
sprzętu niezgodnie
- z przepisami bezpieczeństwa,
-
– Uszkodzenia i wady wynikłe na skutek niewłaściwej lub
niezgodnej z instrukcją instalacji, napraw,
- przeróbek lub zmian konstrukcyjnych dokonywanych przez Klienta.
- – Wadliwie działający sprzęt w wyniku instalacji własnej
oprogramowania dokonanej przez klienta,
- nie podlega reklamacji na
wykonane usługi.
– Sprzęt, który ma sticker, plombę gwarancyjną lub numery seryjne w jakikolwiek sposób zmienione,- zamazane lub zatarte, uniemożliwiające ich identyfikację.
- – Każdy reklamowany produkt jest diagnozowany w momencie
przyjęcia na serwis. M-coM zastrzega sobie
- możliwość obciążenia klienta
kosztami diagnozy w przypadku
nieuzasadnionej reklamacji
- w wysokości 50 zł Brutto.
- – Produkty, które objęte są szczególnymi warunkami gwarancji
określonymi w karcie gwarancyjnej
- producenta, winny być dostarczone zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie.
- – Niezastosowanie się do któregokolwiek z punktów gwarancji może skutkować utratą gwarancji ze strony
- wytwórcy.
-
- Klient oświadcza, że zapoznał się z regulaminem świadczenia usług przez firmę M-coM.