Pakiet Extreme
65 zł na m-c
-
Raz na 4 miesiące przyjazd do klienta i przegląd komputera w skład którego wchodzi:
- sprawdzenie czy nie ma złośliwego oprogramowania, wirusów, trojanów, Root-kitów, programów szpiegujących itp., wtyczek ze złośliwymi reklamami (w razie konieczności usunięcie), czy system pracuje stabilnie,
- instalacja wszelkich dostępnych aktualizacji dla systemu oraz programów użytkowych (takich jak: kodeki audio-video, Microsoft Windows, Microsoft Office, itp.),
- sprawdzenie spójności danych na dyskach,
- czyszczenie rejestru systemowego,
- Przegląd ogólny komputera od strony technicznej:
- sprawdzenie poziomu temperatury na procesorze,
- sprawdzenie poziomu temperatury na karcie graficznej,
- sprawdzenie napięć na zasilaczu,
- sprawdzenie czy dysk twardy nie posiada bad-sektorów,
- ogólny przegląd płyty głównej(dotyczy komputerów stacjonarnych),
- przegląd techniczny wnętrza komputera( dotyczy komputerów przenośnych),
- sprawdzenie wydajności układu chłodzenia (dotyczy komputerów przenośnych),
- sprawdzenie wydajności poszczególnych podzespołów (dotyczy komputerów przenośnych),
- sprawdzenie stanu układu chłodzenia na procesorze(dotyczy komputerów stacjonarnych),
- sprawdzenie stanu technicznego układu chłodzenia na karcie graficznej(dotyczy komputerów stacjonarnych),
- sprawdzenie stanu technicznego wiatraków w obudowie(dotyczy komputerów stacjonarnych),
- Program Total Internet Security gratis (do wyboru:AVG, Norton Symantec, Kaspersky Lab),
- czyszczenie i konserwacja układu chłodzenia procesora,
- czyszczenie i konserwacja układu chłodzenia karty graficznej(dotyczy komputerów stacjonarnych).
- czyszczenie wnętrza obudowy komputera.
- czyszczenie i konserwacja układu chłodzenia oraz wnętrza komputera (dotyczy komputerów przenośnych)
- 2 usługi serwisowe gratis*
- Reakcja na zgłoszenie problemu do 12 godzin**
- 10% zniżki na wszystkie usługi serwisowe.
* jeśli usługa nie zostanie wykorzystana w trakcie trwania umowy to przepada.
** jest to czas w którym serwisant skontaktuje się, uzyska informację na temat problemu, podejmie decyzje czy usterka jest możliwa do usunięcia zdalnie, czy wymagana będzie wizyta serwisanta.