Pakiet Mega

55 zł na m-c


    Raz na 6 miesięcy przyjazd do klienta i przegląd komputera w skład którego wchodzi:
  • sprawdzenie czy nie ma złośliwego oprogramowania, wirusów, trojanów, Root-kitów, programów szpiegujących itp., wtyczek ze złośliwymi reklamami (w razie konieczności usunięcie), czy system pracuje stabilnie,
  • instalacja wszelkich dostępnych aktualizacji dla systemu oraz programów użytkowych (takich jak: kodeki audio-video, Microsoft Windows, Microsoft Office, itp.),
  • sprawdzenie spójności danych na dyskach,
  • czyszczenie rejestru systemowego,
  • Przegląd ogólny komputera od strony technicznej:
    • sprawdzenie poziomu temperatury na procesorze,
    • sprawdzenie poziomu temperatury na karcie graficznej,
    • sprawdzenie napięć na zasilaczu,
    • sprawdzenie czy dysk twardy nie posiada bad-sektorów,
    • ogólny przegląd płyty głównej(dotyczy komputerów stacjonarnych),
    • przegląd techniczny wnętrza komputera( dotyczy komputerów przenośnych),
    • sprawdzenie wydajności układu chłodzenia (dotyczy komputerów przenośnych),
    • sprawdzenie wydajności poszczególnych podzespołów (dotyczy komputerów przenośnych),
    • sprawdzenie stanu układu chłodzenia na procesorze(dotyczy komputerów stacjonarnych),
    • sprawdzenie stanu technicznego układu chłodzenia na karcie graficznej(dotyczy komputerów stacjonarnych),
    • sprawdzenie stanu technicznego wiatraków w obudowie(dotyczy komputerów stacjonarnych),
  • Program Total Internet Security gratis (do wyboru:AVG, Norton Symantec, Kaspersky Lab),
  • czyszczenie i konserwacja układu chłodzenia procesora,
  • czyszczenie i konserwacja układu chłodzenia karty graficznej(dotyczy komputerów stacjonarnych).
  • Czyszczenie wnętrza obudowy komputera.
  • 1 usługa serwisowa gratis*
  • Reakcja na zgłoszenie problemu do 12 godzin**
  • 5% zniżki na wszystkie usługi serwisowe.


* jeśli usługa nie zostanie wykorzystana w trakcie trwania umowy to przepada.

** jest to czas w którym serwisant skontaktuje się, uzyska informację na temat problemu, podejmie decyzje czy usterka jest możliwa do usunięcia zdalnie, czy wymagana będzie wizyta serwisanta.